Bestuurskandidaten stellen zich voor

Beste leden,

Zoals bekend zwaaien de oude rotten uit het bestuur na dit jaar af en zal op de ALV later dit jaar een nieuw bestuur geïnstalleerd worden. We zijn erg blij dat een jongere groep uit het midden van de vereniging zich heeft aangemeld om bestuursfuncties te gaan vervullen. De positie voor secretaris in het kandidaatsbestuur is nog vacant, maar de overige kandidaten die door het bestuur zullen worden voorgedragen stellen zich hieronder al even voor.

Aart Berkhout (Voorzitter). Ik ben nog relatief nieuw binnen VEO, maar toch wordt het al mijn tweede jaar in het bestuur. Afgelopen jaar ben ik ingestroomd als bestuurslid Technische Zaken. Aankomend jaar wil ik als voorzitter aan de gang gaan. Deze functie is niet geheel nieuw voor mij want eerder was ik al voorzitter bij studentenkorfbalvereniging Paal Centraal. Op dit moment speel ik bij VEO in het 6e en fluit ook namens VEO voor de bond.

Oscar Mechielsen (Penningmeester). Als ouder ben ik inmiddels zo’n 10 jaar als supporter langs de lijn en rondom ons clubhuis te vinden. Na hand- en spandiensten en de begeleiding bij de jaarlijkse Avondvierdaagse ben ik inmiddels een jaar als penningmeester binnen het bestuur aan de slag. Ook komend jaar zal ik penningmeester zijn en hoop ik samen met de medebestuurders een bijdrage te (blijven) leveren aan een gezonde en toekomstbestendige vereniging.

Elize Rot (Bestuurslid Technische Zaken). Ik heb pas vorig seizoen mijn debuut gemaakt bij VEO, maar wel ben ik al jaren korfballend en wonend in de regio. Na een basis bij KVS, heb ik mij tijdens mijn studententijd vermaakt bij Paal Centraal in de selectie. Ik ben voorzitter geweest en heb verschillende neventaken gedaan. Nu ben ik alweer twee jaar actief bij de leukste vereniging. Als bestuurslid technische zaken wil ik aankomend jaar de functie van Aart overnemen.

Janneke Zoutenbier (Algemeen Lid). Ik loop al een aantal jaartjes, lees mijn hele leven, rond bij VEO. Vanaf de welpen heb ik bijna alle teams doorlopen en het afgelopen jaar speelde ik met onze beoogd voorzitter in VEO 6. De laatste twee maanden hebben jullie mij vooral ook meegemaakt als opper-Corona-Coördinator. Als algemeen lid zal ik mij komend jaar vooral focussen op ledenwerving en het vrijwilligersbeleid.

Zoals gezegd is de positie van secretaris nog vacant en roepen we enthousiaste leden op zich aan te melden voor deze functie. De datum van de ALV waarop de voordracht plaats zal vinden is bekend gemaakt in de laatste nieuwsbrief: donderdag 24 september 2020.

Voor nu wensen wij de kandidaat-bestuursleden veel succes in de voorbereiding en zetten wij ons als uittredend bestuur in om onze bestuursperiode succesvol af te ronden.

Namens het bestuur van VEO,

Cock Fuchs