Bericht voor Vrienden van VEO…

Als Vriend van VEO heeft een aantal van jullie onze club in de afgelopen jaren als donateur gesteund, anderen doen dat nog steeds.

Mede in het kader van de voorbereiding van het 100-jarig jubileum in 2020, pakt het bestuur bestaande activiteiten met een nieuw elan aan. Dit geldt onder andere voor de Vrienden van VEO.

In dat licht bezien nodigen wij de Vrienden van VEO uit voor een pitch uitgevoerd door Johan van Barneveldt, trainer-coach VEO 1. Deze pitch zal plaats vinden vóór de thuiswedstrijd van VEO 1 tegen die Haghe 1 op zaterdag 25 mei en tijdens de rust van VEO 2 direct aansluitend op de teambespreking om ca. 14.30 uur.

Johan vindt het erg leuk om kenners en betrokkenen bij te praten over de opstelling, de tactiek, kansen op winst en op behoud van een plaats in de Overgangsklasse.

Locatie: De VEO-kantine.

We stellen je komst zeer op prijs!!

Wil je voor 15 mei even, aan het secretariaat laten weten of je erbij kan zijn?

[Ons e-mailadres is: secretariaat@veokorfbal.nl]

Namens het bestuur,