Ben je RABO lid ? Stem op ons ! (en vertel het door …)

Rabo Clubactie: jouw stem als Rabolid is t/m zaterdag 24 oktober geld waard! De winstdeling die de Rabobank uitkeert, gaat deels naar amateursportverenigingen. Iedereen met een bankrekening bij Rabobank kan meebepalen naar wie dit gaat.  Stem daarom (gratis) op Veo en Stichting Over de Vliet en help je club!

Hoe werkt het stemmen in de app:

Door in te loggen in de app of op de  Rabo website en via ’Zelf regelen’ en vervolgens ’Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

1 Log in en ga via ’Zelf regelen’ naar ’Lidmaatschap’ en druk daarna op de knop ’ClubSupport’.

2 Druk op ’Selecteer je favoriete clubs’ om vervolgens naar de deelnemers te gaan.

3 Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs (VEO & stichting Over de Vliet!) en druk dan op ’Stap 2’. Verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs.

4 Druk daarna op ’Stemmen indienen’ om je stem uit te brengen.

Doe je mee? We rekenen op jouw hulp!

De sponsorcommissie