Bedankt RABO CLUBSUPPORT en leden!

Jaarlijks verdeelt RABOBANK regio Haaglanden een aanzienlijk bedrag onder deelnemende verenigingen van de Rabobank leden. De Rabobank leden kunnen hun stem uitbrengen op hun favoriete vereniging. Zowel VEO als Stichting over de Vliet deden weer mee, evenals de verenigingen op ons sportpark.

Namens de Sponsorcommissie was Annemiek de Meulmeester aanwezig bij de plechtige uitreiking van de prijzen. Deze was wederom professioneel georganiseerd door het Rabo Clubsupport team.

In plaats van in galajurk aanwezig te zijn en te kunnen netwerken met betrokken partijen uit de regio, zaten we dit keer online achter het beeldscherm. Ondanks dat was het mooie dat er filmpjes en interviews met de deelnemers waren. Goed verzorgt door Rabobank.

De avond heeft een aftrap met nieuwe initiatieven van de Huttenbouwers. Vervolgens is de spanning naar wie de winnaar zou zijn van onze eigen regio.

Verduurzaming is belangrijk voor Rabobank. SEV zal duurzame verlichting aanschaffen met hun prijzen en mocht dit initiatief presenteren.

Onze buren HSV Catch hadden een filmpje waarin ze vertelden dat ze graag samen met ons werken. Zonnepanelen staan ook op hun wensenlijstje.

En ja wie is dan de winnaar…… Scouting Hubertus is de winnaar geworden. De scouting is gegroeid en hebben online en offline veel gedaan.

En VEO, die stond op een mooie tweede plek, waarbij we een opbrengst van 1000 euro in ontvangst mogen nemen. Dit is voor VEO de hoogste positionering in jaren, dus dank voor het stemmen op onze vereniging !

Onze dank gaat natuurlijk ook naar de Rabobank die dit ieder jaar weer mogelijk maakt, zeker dit seizoen is alle support welkom.

Namens de Sponsorcommissie,

Annemiek de Meulmeester