Barvrijwilligers gezocht!

Op 1 juli is bepaald dat sportkantines de deuren weer mogen openen. Wij als clubhuiscommissie zijn druk in de weer met de voorbereidingen om het clubhuis weer te openen per het nieuwe veldseizoen! Er zullen logischerwijs wel wat dingen veranderen, maar daar komt later nog een update over.

Wat we al wel weten is dat we een aanpassing moeten maken in de manier waarop we het bardienstenrooster invullen. We zullen moeten zorgen dat er zo min mogelijk verschillende mensen op een dag achter de bar staan. Om dat te kunnen bereiken hebben we jullie hulp nodig! We zijn op zoek naar mensen die op een zaterdag als er wedstrijden zijn, een dagdeel (2-3 uur) achter de bar willen staan. Je zit nog nergens aan vast, we sturen je vanzelf een schema toe waar je je kan inschrijven op een dag die jou goed uitkomt.

Stuur een mailtje naar clubhuiscommissie@veokorfbal.nl met je naam en wij zullen contact opnemen als we het barrooster gaan maken! Alvast heel erg bedankt! Mede dankzij jou kunnen we weer gaan genieten van de mooie korfbalzaterdagen!

Tot snel!

De clubhuiscommissie