ATTENTIE herkansing examen Basiscursus B (spelregelcursus) woensdag 26 maart

Dit bericht is bestemd voor:

Daphne Struik, Marie-Christine Van Dijk, Eline vd Hulst, Isa Lidth de Jeude, Sietske Scheffers, Gaby Sebel , Fleur Verschoor, Bram Habermehl, Emiel Zoutenbier, Femke van Walstijn, Bjorn Busscher, Tom Groeneboer, Kevin de Vries, Eline Kasbergen, Caitlin Kossen, Jennifer van der Weijden, Paul van Dijk, Joël van der Eijkel, Jelle Groeneboer, Thijs Praalder, Saskia Fortgens, Tim Habermehl, Bo Muermans,  Philippe Nanusevski, David Nanusevski, Dion ten Brummelaar, Eva van der Nat, Melanie van der Weijden, Sander van Drunick, Daphne Vrolijk, Eefje Stemerdink en Robin Fuchs!!!!

Bovengenoemde VEO-ers worden verwacht voor het examen Basiscursus B (spelregelcursus) op woensdagavond 26 maart. Het examen start op de volgende tijden: A1/A2 om 20:45 uur ….A3 om 20:15 uur … De A4 en anderen mogen zelf kiezen op welke van deze twee tijdstippen ze willen aanschuiven. Lokatie: VEO clubgebouw.  Zoals je weet duurt het ongeveer een uur.

Hopelijk treden jullie in de voetsporen van Kamil Hiralal, Maaike Koops, Laura Muyres en Dagmar Rosenbrand, die in oktober 2013 reeds slaagden voor dit examen. Dagmar verdient hierbij een speciale vermelding: zij werd lid van de club van “0” (fout)! Voor Eline, Fleur en Sietske was het slagen in oktober erg dichtbij: zij hadden net één foutje teveel. Het zal deze keer voor hen zeker en vast gaan lukken!

Binnen de vereniging is afgesproken, dat te beginnen bij de A-junioren (Seizoen 2013-2014 op 1/10/2013 16 jaar en ouder) ieder spelend lid dit certificaat dient te behalen. Wij gaan er vanuit dat iedereen die is aangemeld het examen ook daadwerkelijk maakt. VEO heeft hier kosten voor gemaakt en het zou zonde zijn als dat weggegooid geld blijkt te zijn.Via onderstaande linkjes kan je het spelregelboekje doorkijken en examens oefenen. Hoe vaker je de proefexamens maakt, hoe beter je bekend wordt met de vragen. De vragen in deze examens komen exact overeen met de vragen uit het officiële examen! Dus vooral vragen op de website oefenen!! Dan kan het echt niet mis gaan.

Het spelregelboekje vind je op: www.knkv.nl/knkv-corporate/regelgeving/spelregels/ Oefen-examens vind je op: www.knkv.nl/knkv-corporate/opleidingen/test-je-spelregelkennis/ of  www.knkv.nl/knkv-corporate/opleidingen/examen/13/

Zet hem op VEO, laat je ook hierin van je beste kant zien!!!

Allemaal veel succes toegewenst!!

BOF.com  (Maarten Hoek, Annemarie Gevers, Olaf Hoogerdijk en Jan Scheffers)