ALLE VEO C-teams KAMPIOEN?! – Oefening baart kunst

In navolging van de C2, die bij de vorige wedstrijd al zeker was van de winst en kampioen was geworden, heeft ook onze C1 zich afgelopen zaterdag in een direct duel tegen de nummer 2 Die Haghe (12-4) tot veldkampioen gekroond. Al onze C-teams zijn daarmee kampioen! Een mooie prestatie.
Zouden de gezamenlijke weektraining en de vele trainingspotjes tegen elkaar van afgelopen voorjaar hier aan hebben bijgedragen? Komt het door de goede begeleiding van de huidige (en voorgaande) coaches? De inzet van onze C-dames en heren? De ballen die nu wel de korf in gaan? De teaming en gezelligheid? Vast een combinatie van het voorgaande ….
Veel belangrijker is dat er met plezier wordt gespeeld. Winnen is dan een mooie beloning!
De feiten:
C1: 6 wedstrijden gespeeld, waarvan 3 wedstrijden gewonnen en 2 wedstrijden gelijk gespeeld, 1 wedstrijd werd nipt verloren. Met een positief doelsaldo van +9 (39 doelpunten voor – 30 doelpunten tegen) hebben zij Die Haghe C2, Nieuwerkerk C3 en KOAG C1 achter zich gelaten.
C2: 6 wedstrijden gespeeld, waarvan 4 wedstrijden gewonnen en 2 wedstrijden gelijk gespeeld. Met een positief doelsaldo van +24 (42 doelpunten voor – 18 doelpunten tegen), hebben zij de Dijkvogels C2, Phoenix C4 en ODO C2 achter zich gelaten.
Alle spelers en coaches van harte gefeliciteerd en met goede moed op naar de zaal!