Aftrap veldseizoen

Beste allen,

Afgelopen zaterdag was er de aftrap van ons veldseizoen en was er, al vroeg, op onze locatie weer ‘n drukte van belang!!

Veel jeugdspelers en hun ouders, oefenwedstrijden van diverse teams, bezoekers en onze trouwe supporters waren present.

Echter, ons clubhuis had geen barbezetting en de koffie stond dus niet, zoals gewoonlijk, klaar voor onze gasten!!

Mijn excuses hiervoor.

Door miscommunicatie was deze situatie ontstaan maar al vrij snel is daar door vele Veo leden perfect op ingespeeld en werden de handen uit de mouwen gestoken.

Ik wil dan ook, bij deze, mijn hartelijke dank en waardering uitspreken aan degene die ons van ‘s-morgens vroeg tot de namiddag enorm geholpen hebben!!

Daarna kwam de geplande barbrigade als voorbereiding op wederom weer ‘n leuk feest georganiseerd door ons feestcommissie.

Mijn dank hiervoor.

Cock Fuchs