Afsluiting Seizoen Senioren

Na de knappe prestatie van VEO 1 afgelopen zaterdag, is het seizoen nu echt ten einde gekomen. Ondanks een korte winteronderbreking hebben we over de breedte een succesvol jaar gedraaid. Hieronder een korte terugblik.

VEO 1 wist met hard werken een promotiewedstrijd af te dwingen in de zaal. Helaas lukte dit niet door een mindere wedstrijd. Desondanks werd het seizoen toch succesvol afgesloten met handhaving in de Overgangsklasse op het veld.

VEO 2 was het meest succesvolle team van de senioren met twee prachtige kampioenschappen en de daarbij horende promotie naar de reserve overgangsklasse. De tweede promotiewedstrijd tegen Refleks zal niet snel meer vergeten worden.

VEO 3 had het daarentegen een stuk lastiger en vocht tegen degradatie. Met een stunt tegen ONDO wisten ze zich te handhaven in de 2e klasse, maar op het veld lukte het ondanks een 7e plaats niet om in de 1e klasse te blijven.

VEO 4 draaide een gek zaalseizoen in de 3e klasse. De meeste wedstrijden werden dik gewonnen, maar DES 4 bleek een maatje te groot waardoor een promotiewedstrijd er niet in zat. Terwijl op het veld een overtuigende 2e plek in de 2e klasse werd behaald.

VEO 5 werd zonder puntverlies overtuigend kampioen op het veld. De zaal was een stuk chaotischer, waardoor ze nipt onder Dunas eindigde. Toch was dit genoeg om te promoveren.

VEO 6 schoot uit de startblokken in september en was binnen no-time kampioen op het veld. Daarna kwamen er veel wisselingen in de opstellingen en was het elke keer wennen aan wie er in het veld stond. De sterke tegenstanders waar het 6e tegen moest spelen, maakte het er niet makkelijker op.

VEO 7 begon sterk met zicht op het kampioenschap, maar maakte dit niet af. De zaalperiode vergeet het 7e het liefst, waardoor het hoogtepunt was dat er 30 minuten voor de wedstrijd externe invallers geregeld werden. Tweede helft veld stond het team er weer en werd het alsnog kampioen.

Indeling 2022-2023VeldZaal
VEO 1Overgangsklasse1e klasse