22 juni VEO SEIZOENSAFSLUITING met SCHUTTERSTOERNOOI

Update vrijdagavond 21 juni:

We hebben al 12 schutterskoppels bij de pupillen en 12 bij de aspiranten!

Daarmee zitten we in principe ’vol’ bij de jeugd (’s-ochtends), maar kom morgen rustig langs om te informeren of er een koppel is uitgevallen!

—-

Zaterdag 22 juni zal weer in het teken staan van het afsluiten van het seizoen met en voor iedereen die daar zin in heeft. En net als in eerdere jaren krijgen de schutters de kans te laten zien wie de beste is.

We nodigen iedereen van harte uit om te komen genieten van ons fijne terras en clubhuis, voorlopig staat de weersvoorspelling op zon!

Dagprogramma voor de jeugd

We starten om 10.30 uur met het schutterstoernooi voor de jeugd.

Die kan dan vanaf een uur of 13.00 door met een leuk spel, speciaal voor deze gelegenheid georganiseerd door de Jeugdcommissie!

Middagprogramma voor alle anderen

Vanaf 14.00 uur zijn junioren/senioren/recreanten/oud-leden en overige belangstellenden aan de beurt om te laten zien wie het beste schiet.

Avondprogramma

Meer nieuws over wat we met het eten gaan doen volgt!

De schutterskoppels kunnen zich weer opgeven via eindfeest@veokorfbal.nl.

Ook de aanmeldingen voor de spelmiddag mogen daar naartoe.

Geplaatst

Tags: