Wil jij helpen om de ambities van VEO te realiseren?

Beste leden en ouders en VEO-vrienden,

Het bestuur is volop aan het werk. Er is hier en daar wat achterstallig onderhoud, maar we doen ons best zaken aan te pakken.

We hebben echter nog meer ideeën over welke ontwikkelingen nodig zijn om VEO een krachtige club te laten zijn en blijven. We willen meer energie steken in ledenbehoud en ledengroei, en meer participeren in lokale activiteiten die daar op aansluiten. We hebben het ‘Voel je Veilig op VEO’-beleid geimplementeerd, met o.a. een VOG voor alle vrijwilligers die activiteiten organiseren voor onze jeugdleden. En zijn doen plannen uit te werken om ons 100-jarig bestaan in 2020 groots te vieren.

Wij zoeken nog twee bestuursleden (Algemene leden van het bestuur) die zich voor VEO willen inzetten.

Heb je zin om mee te denken en je bijdrage te leveren aan de verdere groei en bloei van je club? Vind je het leuk om betrokken te zijn bij het reilen en zeilen van VEO? Wij als bestuur verwelkomen je graag. In het bestuur heeft iedereen zijn eigen taken en achtergrond, maar er is een fijne en betrokken sfeer waarin we het met elkaar doen.

Laat van je horen! Een mailtje aan het secretariaat waarin je belangstelling toont, is voldoende. Ons aanspreken mag ook altijd. Kijk op de webpagina van het het bestuur wie wij zijn en welke vacatures open staan!

Cock, Luc, Jan, Chris en Remco

secretariaat@veokorfbal.nl