Wát hadden we een mooi Hemelvaarttoernooi, dank aan alle vrijwilligers!

Jaarlijks een van de hoogtepunten op de vereniging, het Hemelvaarttoernooi! Ook dit jaar vonden weer honderden korfballers de weg naar VEO. Na wat koude, regenachtige weken hadden we gisteren gelukkig een stralende dag met als afsluiter het geslaagde peerpong en natuurlijk het feest. Op Facebook (zie hieronder) zijn een aantal foto’s van deze sprankelende dag te zien.

Namens het bestuur een groot woord van dank aan de toernooi-, bar-, materiaal-, feest- en kasgeldcommissie, scheidsrechters, EHBO en alle mensen die de bar en snoepverkooppunten hebben bemand. Wij zijn er ontzettend trots op en blij mee dat bij onze vereniging zoveel leden en vrijwilligers zich hebben ingezet om er een geweldige dag van te maken. Ook van andere verenigingen hebben we positieve berichten binnen gekregen.

Heel veel dank voor alle inzet!