Vrijwilligers Avondvierdaagse Voorburg 2015

De Avond4daagse Voorburg vindt plaats van maandag 1 juni t/m donderdag 4 juni 2015 . Wij zijn op zoek naar vrijwilligers tijdens dit evenement.

Vele handen maken licht werk. De taken bestaan uit bijvoorbeeld: het regelen van het oversteken, stempelen van kaartjes, kaartjes knippen op de route, parkeerregelaar en zo zijn er nog veel meer taken die gedaan kunnen worden. Dus geef je op als vrijwilliger zodat we er met elkaar een leuk evenement van kunnen maken.

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar: avondvierdaagsevoorburg@gmail.com

Vrijwilligers van vorig jaar maar ook zeker voor nieuwe vrijwilligers: De wet en regelgeving wordt aan alle kanten aangescherpt en zo ook die van een vrijwilliger verkeersregelaar. Wij willen jullie dan ook vragen of jullie dit jaar (wederom) een of meerdere dagen zouden kunnen helpen. Met sommige van jullie hebben we al gesproken over het feit dat er een e-learning programma moet worden gevolgd om als verkeersregelaar te mogen helpen. Dit kost ongeveer een half uur van jullie tijd.
Wij willen jullie dan ook verzoeken je op de volgende website te registreren:
Nadat je je hebt geregistreerd kan je onderstaande code verzilveren.
code voor e-learning: DEELNWandLeidXKTZPAURMB
Je krijgt dan een uitleg met wat vragen over de verkeersregelaar en de veiligheid. Het invullen van de e-learning duurt ongeveer 20 minuten en is niet alleen in het belang van VEO maar zeker ook voor jullie eigen veiligheid. Wij hopen dat jullie de tijd willen nemen om jezelf te registreren. Jullie helpen niet alleen de Avondvierdaagse commissie, maar ook VEO die met een groot en veilig evenement zichzelf goed op de kaart kan zetten en de opbrengst weer kan investeren in onze mooie club.

Alvast heel erg bedankt namens de commissie Avond4daagse