Voorlopige Teamindeling Senioren 2017-2018

Beste senioren,

Hieronder vinden jullie de voorlopige teamindeling voor het seizoen 2017-2018. De definitieve indeling zal later bekend worden gemaakt. Sommige teams zijn nog wat ruim, maar door nog wat twijfelgevallen verwachten we dit in de definitieve indeling te kunnen oplossen.
Een aantal veranderingen (t.o.v. dit seizoen) zijn zeer positief; zo lijkt het dankzij de doorstromende junioren + nieuwe leden vanuit Paal Centraal te lukken om een extra team te creëren. De TC is van mening dat we het komende jaar al stappen kunnen zetten om teams te laten promoveren, zoals in het nieuwe beleidsplan (dat is besproken tijdens de laatste ALV) is opgenomen.

Een mindere constatering is het minieme aantal leden dat breedtesport wil spelen. De TC senioren kan op basis van de huidige aantallen geen compleet team voor de breedtesport (VEO 7) samenstellen. Op dit moment is het dus ECHT niet mogelijk en kunnen we niet voor iedereen een passend team maken. We hebben dat vanuit de TC aan het Technisch Overleg voorgelegd en die zien op dit moment ook geen oplossing. Uiteraard gaan de TC en het TO van VEO er nog alles aan doen om te kijken op welke wijze we dit voor het komende seizoen kunnen gaan oplossen. Dit is voor iedereen het moment om nog eens om je heen te kijken en breedtesporters te benaderen die wellicht het VEO 7 van dit seizoen willen completeren. Ze zijn van harte welkom!
Is er na de zomer nog geen oplossing gevonden dan zal de TC met het TO deze mensen benaderen om samen met hen de mogelijkheden en alternatieven te bespreken. Voorlopig willen we tijdens de  zomerperiode alles in het werk stellen om ook voor de breedtesport een voltallig team samen te stellen.

Als extra doel hebben wij vanuit de TC gesteld om meer training/coaching te realiseren voor de senioren. Dit zal waarschijnlijk nog niet voor elk team structureel geregeld kunnen worden, maar onder meer door extra gezamenlijke trainingen denken we hier vorm aan te kunnen geven. Interactie en plezier tussen alle seniorenteams hopen we daar nog extra mee te stimuleren!

Tot slot roepen we dus op om jullie hulp, in het speciaal voor breedtesport korfballers, maar ook om alle overige zaken/ideeën. Met elkaar kunnen we de komende jaren veel leuke teams neerzetten, successen behalen en bovendien veel plezier hebben richting het honderdjarige bestaan van VEO in 2020!

Indien je vragen hebt m.b.t. de teamindeling, kan je een e-mail sturen naar tcsveo@gmail.com. Wij zullen dan zo snel mogelijk bij je terugkomen.

De TC Senioren

S6 Coach: Rianne & Marco
Anne K. Aaron
Birgit Hristo
Nathalie v.d. W. Niels R.
Sietske Richard
Anne v.d. S Robin
Elisa Sascha
Timo