Voorlopige teamindeling jeugd 2017-2018

Na enkele maanden van voorbereiding, diverse overleggen, wedstrijden en trainen bekijken, gesprekken met trainers en leden hebben wij dan eindelijk een voorlopige teamindeling voor de jeugd gereed.

Voordat iedereen direct doorscrolt naar de teamindeling hieronder een korte uitleg over de criteria die wij hanteren bij het maken van de teamindeling.

Bij de samenstelling van de nieuwe jeugdteams hanteren wij de volgende uitgangspunten:

• leeftijd;
  • niveau van de speler;
  • goede teamcombinaties (zoveel mogelijk goede, bestaande teams handhaven);
  • verdeling jongens en meisjes;
  • vriendjes en vriendinnetjes

Zoals ieder jaar blijven wij de kinderen afzonderlijk volgen. Vlak voor de aanvang van de zaalperiode zullen wij deze ontwikkelingen bespreken. Daarnaast vindt een nieuwe selectieronde plaats. Dit kan leiden tot een nieuwe teamindeling. Dus blijf vooral je best doen.

Wij hopen met deze toelichting duidelijk te hebben gemaakt dat wij heel zorgvuldig met de teamindeling bezig zijn geweest en dat we al heel veel verschillende mogelijkheden hebben doorgenomen met alle regels waar we ons aan moeten houden.

Ben je toch teleurgesteld met je nieuwe team en wij begrijpen best dat dat kan gebeuren dan is ons eerste advies : Ga het gewoon proberen en je zult zien dat ook dat andere team en die andere kinderen moeten wennen en heus aardig zijn.

En mocht je het toch heel moeilijk vinden geef dit dan eind september/begin oktober aan ons door want voor de zaalperiode worden weer nieuwe teams gemaakt.

Wil je toch binnenkort met ons praten over de teamindeling stuur dan even een mailtje aan veo.tcjeugd@gmail.com.

De TC Jeugd

Klik hier voor de Voorlopige teamindeling 2017-2018