VEO site offline

Wij als VEO zitten al jaren bij een hostingbedrijf (een bedrijf dat websites online plaatst op het internet). Jarenlang hebben wij geen last gehad grote storingen. Helaas is dit de laatste tijd wel anders.

Wij hebben geprobeerd om met het hostingbedrijf tot een oplossing te komen. Helaas blijft het hostingbedrijf volhouden dat onze website te veel resources gebruikt. Naar onze mening gebruiken wij niet meer dan andere jaren dus lijkt ons dit een onterechte reden. Volgens de hosting is onze website niet geschikt voor shared hosting (meerdere websites op 1 server van andere klanten). Dit is onjuist aangezien wij al jaren zonder noemenswaardige problemen gebruikmaken van hun shared hosting oplossingen.

Helaas concluderen wij hieruit dat ook na onze grote inspanningen het resultaat onacceptabel is. Wij als korfbalvereniging zijn voor een groot deel afhankelijk van onze website voor de communicatie naar de leden. Een ontoegankelijke website kunnen wij ons daarom niet tolereren, zeker niet op vrijdagavond en zaterdag. Dit brengt ons tot de conclusie dat wij genoodzaakt zijn een andere partij te zoeken voor de hosting van onze website. Hiermee hopen wij te kunnen garanderen dat de website ten aller tijden te bereiken is.

Helaas kost dit tijd en willen wij iedereen vragen om rekening te houden dat de website niet bereikbaar kan zijn. Kijk dus op tijd en meermalen per week hoe laat je moet verzamelen of ergens moet invallen!

Wij hebben snel tot een goede oplossing te komen!

Onze excuses voor het ongemak!
Het webteam