VEO scheidsrechters vieren einde van het seizoen

Op zaterdag 10 juni hield de scheidsrechterscommissie van VEO een brunch in het clubgebouw van VEO.

Maarten Hoek nam afscheid als aanwijzer. Hij heeft 11 jaar lang wekelijks de scheidsrechters en zaalwachten ingedeeld bij de thuiswedstrijden van de VEO-wedstrijden die we zelf fluiten. Namens het bestuur werd Maarten bedankt voor zijn inspanningen voor VEO. Hij wordt opgevolgd door Carina van Vliet, moeder van Gabrielle, Naomi en Deborah. We wensen haar veel plezier met haar nieuwe taak!

Daarnaast waren de scheidsrechters en beoordelaars van VEO aanwezig: Patrick Fuchs, Timothy de Graaf, Olaf Hoogerdijk en Mark van der Weijden. Ook zij werden door het bestuur bedankt voor hun inzet voor VEO.

Patrick en Timothy hebben afgelopen seizoen dubbele wedstrijden gefloten, omdat er een situatie dreigde dat VEO het benodigde quotum aan scheidsrechters niet zou kunnen leveren. En Patrick is gepromoveerd naar de District Masterclass. Een felicitatie waard!

Olaf was voor het laatst aanwezig; hij gaat stoppen met fluiten, maar heeft vorig jaar een belangrijke bijdrage geleverd aan het VEO arbitrageplan 2017-2022, waardoor VEO begin dit jaar arbitrageproof gecertificeerd kon worden door de KNKV. Mark is beoordelaar voor VEO; in die rol beoordeelt hij scheidsrechters van andere verenigingen. Hij stopt komend seizoen als speler, maar we zijn blij dat hij zijn werk voor de scheidsrechterscommissie wil continueren. Helaas was Bas Vermaat verhinderd om aanwezig te zijn. Bas is dit jaar weer gestart met fluiten binnen VEO en gaat volgend seizoen weer fluiten buiten VEO.

Als bestuur zijn we blij dat we vrijwilligers hebben die willen fluiten of beoordelen voor VEO! Als je dit ook wat lijkt, meld je dan bij de scheidsrechterscommissie (zie de oproep op de website).

Geplaatst

Tags: