VEO Eindfeest 16-17 juni 2017

Voor alle VEO-ers, ouders en oud-leden,

Het seizoen willen we graag feestelijk afsluiten met jullie allemaal.

Op vrijdag 16 juni en zaterdag 17 juni zal het jaarlijkse eindfeest gevierd worden

Programma:

Op vrijdag 16/6 kan er vanaf 18:00 gegeten worden op VEO hiervoor hoef je je niet op te geven.

Daarna zal er voor een kinderen F t/m D jeugd een spel georganiseerd worden door de jeugdcommissie

Voor hen die het leuk vinden kan er op het terrein overnacht worden, dus zit jij in de D, C of B en vind je het leuk om het veld te blijven slapen mail naar veojeugd@gmail.com.

Er zullen 2 jeugdcommissie leden aanwezig zijn.

Jongere kinderen kunnen alleen blijven slapen onder begeleiding van ouders.

Het plan is om eventueel nog een pubquiz te organiseren. Als dit nog lukt komt er meer informatie van de feestcommissie

Zaterdagochtend 17/6 kan er ontbeten worden op VEO (2 euro) hiervoor moet je je wel opgeven (zie onderstaande mail adres).

Van 11:00-12:15 is er een Korfbal clinics voor de D, E, en F jeugd door de selectie

Hierna zal er voor deze jeugd wat te eten zijn

Vanaf 13: 00 vindt de huldiging plaats van alle veldkampioenen door het bestuur en de TC jeugd

Vanaf 13:30 start het jaarlijkse schutterstoernooi voor de hele vereniging en de ouders, vrienden en bekenden

Hiervoor graag per 2 tallen inschrijven. En daarbij even aangeven of je pupil (F,E,D), aspirant (C en B) of senior/A/ouder bent.

Opgeven kan tot woensdag 14 juni 12:00 uur

Het schutters toernooi zal eindigen met een BBQ (5 euro per persoon). Ook hier graag voor opgeven.

Daarna kan er nog lang nagepraat kunnen worden.

Het mailadres is:

veofeest@gmail.com

Je kunt je hier dus voor alles opgeven:

Wel even aangeven of het om het ontbijt, het schutterstoernooi (2 tallen) of de BBQ gaat

Alleen als je wil blijven slapen op vrijdagavond dan dit graag aangeven bij de jeugdcommissie (e-mail boven)

Tot op het eindfeest allemaal!