Uitslag basiscursus: Een lach en een traan….

De 26/3 is er een nieuwe examenronde geweest voor de Basiscursus B: Geslaagd zijn: Jelle en Tom, Sietske en Fleur! Gefeliciteerd! Zij scoorden gemiddeld 5,25 fouten. Pechvogel van de avond was Isa, die net een foutje teveel had, volgende keer komt dat vast goed!

De overige koele feiten liegen er helaas niet om:

18 VEO-ers zakten met een gemiddeld aantal fouten van 16,16. Naast de slagers en de zakkers zijn 10 personen niet op komen dagen, waarvan er slechts 1 zich vooraf had afgemeld, 3 van de wegblijvers waren rond de tijd van het examen op het veld en konden wel trainen, maar kwamen voor of na hun training niet (én zonder afmelden) naar het examen. Dit betreft leden van de A1 en Senioren 1-2, terwijl tegelijkertijd trainende teamgenoten wel op het examen verschenen.

De overige 6 wegblijvers waren niet op trainen en zonder afmelden afwezig.

Resumerend: 12,5% geslaagd, 31,25% afwezig, 56,25% gezakt. Een zeer mager resultaat zeker voor allemaal herkansers…

Ter info: Elk examen kost VEO 20 euro, geld dat op weg naar een nieuw clubgebouw ook nodig is voor andere zaken… 10 afwezigen en 18 gezakten, soms met onwaarschijnlijke aantallen fouten (27 van de 35 vragen fout…) betekent dus 28×20=560 euro strop voor de club. (= ruim 11 bakstenen of meer dan een half certificaat…) …….???