Teamouders gezocht! Om de communicatie binnen de vereniging te verbeteren

Om de communciatie binnen de vereniging te verbeteren, is er vanuit het Technisch Overleg (TO) besloten om per jeugteam een teamouder aan te stellen. De contactpersoon van het team fungeert onder meer voor communicatie tussen de vereniging en ouders over bardiensten en korfbalzaken. Dit om de communicatie tussen de ouders en TC-jeugd, het TO en de vereniging in het algemeen te verbeteren.

De TC-jeugd zal hiervoor ouders benaderen. Ouders die zich nu al willen aanmelden om de communicatie tussen de ouders van spelers en de vereniging te verbeteren, kunnen mailen naar veo.tcjeugd@gmail.com

Wij hopen dat met teamouders het contact binnen de vereniging soepeler verloopt met een korte lijn tussen ouders en de vereniging.