Rabobank ClubKasCampagne: stem op VEO en EHC

Ook dit jaar heeft VEO zich weer ingeschreven voor de jaarlijkse Rabo ClubKasCampagne. Een mooie gelegenheid om onze clubkas en/of de verbouwingspot extra te spekken.

Net als vorige jaren heeft iedereen met een Raborekening 3 stemmen en Raboleden zelfs 5 stemmen om te gebruiken. Vandaag en morgen valt de Rab0-stemkaart bij u in de bus. Stemmen kan tot en met zondag 5 oktober.

Laat s.v.p. uw stem ook dit jaar niet verloren gaan en stem op VEO! Via de steminstructie op de kaart vindt u ons op de Rabo CKC-website onder ’Christelijke Korfbalvereniging ’Voorburg en omstreken’ (V.e.o.), Voorburg’.

Daarnaast hebben we dit jaar voor het eerst een oproep in het kader van de toenemende samenwerking binnen ons sportpark: geef een van uw overblijvende stemmen aan EHC. Omdat we samen sterker staan hebben we met onze handbalburen afgesproken dat we zoveel mogelijk ook op elkaar stemmen. We zijn benieuwd of ons idee uitkomt dat dit in totaal meer stemmen en dus geld oplevert!

Uw stem kunt u kwijt op de Rabo-site, eventuele vragen bij Chris Boogert.

517476_1-Wijdoenmeebanner2-x

Geplaatst