Over VEO

De in 1920 opgerichte christelijke korfbalvereniging VEO (Voorburg en Omstreken) is op dit moment met zo’n 300 leden één van de grotere korfbalverenigingen in de Haagse regio. De vereniging faciliteert korfbal voor kinderen vanaf 3 jaar op elk niveau. C.K.V. VEO is een sociale vereniging waar iedereen zijn of haar sport op zijn of haar eigen manier kan beoefenen. Prestatiegericht voor leden die op topniveau wil spelen, recreatief voor mensen die willen bewegen. C.K.V. VEO neemt in alle leeftijdscategorieën (vanaf 6 jaar) deel aan de door de KNKV georganiseerde korfbal competitie. Alle teams trainen één of twee keer per week onder leiding van gekwalificeerde trainers.

De vereniging heeft een goede reputatie in de gemeente Leidschendam-Voorburg en speelt een maatschappelijke rol op het gebied van activiteiten voor scholen en inwoners van de gemeente. Er is een goed ontwikkeld en onderhouden relatienetwerk met de gemeente, sportverenigingen, bedrijven en instellingen.

Accommodaties
C.K.V. VEO beschikt over een mooi gelegen sportcomplex in het sportpark Westvliet. Deze accommodatie bestaat uit twee kunstgrasvelden, een aantal grasvelden, een kleed accommodatie en een gezellig clubhuis. In de wintermaanden vinden de trainingen en wedstrijden plaats in de zaal. De thuishal van C.K.V. VEO is sporthal Essesteijn.

Overige activiteiten
Naast korfbalactiviteiten organiseert C.K.V. VEO tal van andere activiteiten, zoals het jaarlijkse Hemelvaarttoernooi, de avondwandelvierdaagse, vriendjes en vriendinnetjesdagen en diverse feest- en spelavonden.
Ook zijn er speciale jeugdactiviteiten waaronder het schutterstoernooi, het schoolkorfbaltoernooi en het jeugdkamp.

Meer informatie? Neem dan contact op met het secretariaat via het e-mailadres: secretariaat@veokorfbal.nl.