Oproep voor nieuwe secretaris

Afgelopen twee jaar ben ik met veel plezier bestuurslid geweest van VEO. Met ingang van de komende ALV op 6 september komt hier een einde aan. Ik stop als bestuurslid, omdat ik de activiteiten voor VEO komend jaar niet kan combineren met mijn werk en andere bezigheden. Hierdoor komt de positie van secretaris vacant en is het bestuur op zoek naar een opvolger. Als secretaris zit je vanwege het beheer van de VEO-mailbox als een spin in het web. Een leuke plek om de vereniging goed te leren kennen en je steentje bij te dragen aan het reilen en zeilen binnen VEO!

Naast het beheer van mailbox zijn de voornaamste activiteiten:

• organisatie en verslaglegging van de bestuursvergaderingen (één keer per maand) en de ALV (gemiddeld twee keer per jaar);
  • beheer van het (elektronische) VEO-archief;
  • coördinatie en opstellen van het VEO-jaarverslag.

De ledenadministratie blijf ik doen, waardoor de werkzaamheden van de secretaris minder intensief zullen zijn dan afgelopen jaar en circa 6-8 uur per week zullen vergen.

Als je interesse hebt in deze taak, neem dan contact op met Cock Fuchs. Hij is te bereiken op het mailadres van het secretariaat (veo.voorburg@knkv.net). Ik hoop dat er snel een enthousiaste opvolger beschikbaar is. Uiteraard zal ik mijn best doen om je goed in te werken!

Met vriendelijke groet,

Rosemarie Wijnands