OPROEP VOOR AS. ZATERDAG!!!

Lieve veo’ers,
Dit seizoen hebben wij het op het veld heel zwaar gehad tot nu toe en helaas zijn we in de zaal ook niet begonnen met een overwinning. As zaterdag spelen wij onze eerste thuiswedstrijd in onze eigen vertrouwde hal. Wij gaan er alles aan doen om winnend het veld af te lopen. Dit willen wij doen door te strijden voor elke bal en elke meter, maar als allerbelangrijkste gaan we strijden voor elkaar en weer ouderwets beesten als team!!!!! Bij deze willen wij graag een beroep op jullie allemaal doen, om as zaterdag ons te komen steunen en naar de overwinning te schreeuwen/zingen/dansen/trommelen. Jullie steun heeft ons namelijk vorig seizoen, in de beslissingswedstrijd, naar het kampioenschap gesleept!! Dus wij hopen jullie allemaal as zaterdag weer te zien, maar vooral ook te horen!! Alvast bedankt en tot zaterdag.
Groetjes van de veo selectie!