Oproep Hemelvaartstoernooi: wie helpt mee met de organisatie?

Ieder jaar organiseren we op VEO het Hemelvaartstoernooi. Ieder jaar is dat weer een hele gezellig dag waarop korfbalploegen uit heel Nederland hun wedstrijden spelen en aangenaam verpozen op ons terrein. Voor leden, ouders en bekenden van VEO is het een evenement om te genieten van het korfbalspel en het VEO-gevoel.

Dit jaar valt het toernooi op donderdag 5 mei 2016. Noteer de datum alvast in je agenda!

Voor het zover is, moet het toernooi wel georganiseerd worden! Een aantal van de vrijwilligers die dat de afgelopen jaren hebben gedaan, hebben aangegeven hiermee te willen stoppen. Wij zijn daarom op zoek naar drie tot vier nieuwe vrijwilligers die zich hier de komende maanden voor willen inzetten.

We vragen alle leden, maar vooral ook de ouders van onze leden, om zich hiervoor aan te melden. We hebben uitgebreide draaiboeken klaar liggen, dus jullie hoeven het wiel niet opnieuw uit te vinden. Het is wel handig als één of meer mensen goed kunnen omgaan met ICT en/of met social media. De huidige ploeg zal jullie helpen door hun ervaring en expertise over te dragen.

Denk er eens over na, ook al ben je nog niet zo bekend op VEO of heb je nog niet eerder iets voor VEO gedaan. Als vereniging moeten we de zaak met elkaar draaiende houden en daar hebben we ieders inzet bij nodig!!

Meld je snel aan bij Krista Roon (Roon@neureka.nl).

Het bestuur