Oliebollen en appelflappen voor het nieuwe clubhuis

Beste VEO-leden

Vorig jaar was de oliebollenactie een groot succes! Ook dit jaar kunt u weer uw oliebollen en appelflappen bij VEO bestellen en net als vorig jaar gaat de opbrengst weer naar ons nieuwe clubhuis, waarvan de bouw dankzij de inzet van velen ondertussen al een eind gevorderd is.

De kosten zijn 3.50 voor 5 oliebollen of 6 euro voor 10 oliebollen. Geeft u bij uw bestelling alstublieft aan of u oliebollen met of zonder krenten/rozijnen wilt. De appelflappen kunnen worden besteld in zakjes van vijf voor 5 euro of een zakje van tien voor 9 euro.

Natuurlijk is iedereen vrij om deze oliebollen te bestellen, dus vertel het door aan iedereen die het wil weten. U kunt oliebollen bestellen door een mailtje te sturen naar actieveo@outlook.com, onder vermelding van naam, telefoonnummer en het aantal oliebollen en appelflappen of geef u op via lijsten in Essesteyn rond de wedstrijden van VEO 1. Wij bakken ze en het enige wat u hoeft te doen is ze af komen halen op 30 december bij het VEO clubhuis tussen 15.00 en 19.00. Bestel dus snel, want wie heeft er nou geen oliebollen nodig voor oud- en nieuw?

Daarnaast kunnen wij alle hulp gebruiken, dus geef u via bovenstaand mailadres ook op om mee te helpen op 30 december!