Meld je nu aan voor de openings en jubileumdag 21 maart!

Een dezer dagen volgt nog een officiële uitnodiging via de mail maar je kan jezelf zich nu al inschrijven om mee te eten 21 maart. Dan weet de organisatie op hoeveel man ze kunnen rekenen. Natuurlijk is het de bedoeling dat de hele vereniging erbij is!

Vul hier het formulier in om je aan te melden: www.veokorfbal.nl/aanmelden-openingsdag

Geef tevens aan of je intentie hebt om ’s avonds het feest bij te wonen. Een van de kaartverkopers zal je dan benaderen voor een kaartje. De feestcommissie pakt groots uit met een bekende DJ en de kaartverkoop gaat al hard!
Een kaartje uit de voorverkoop voor het feest (€5,-) geld ook als kortingscoupon voor het eten. Voor de niet leden zit er een consumptiebon inbegrepen bij het kaartje.