Knallend het jaar uit op VEO!

“Waar gaan we dit jaar eigenlijk oud en nieuwe vieren schat?!”

Een vraag die elk jaar 100% zeker weer voorbij komt maar, waar je dit jaar niet lang bij stil hoeft te staan. Dit jaar komt iedereen namelijk naar VEO! Voor het eerst zal er op onze vereniging een heus nieuwjaarsfeest worden gehouden voor alle leeftijden. Het doel  is om de ‘woonkamergezelligheid’ die normaal gesproken bij jou thuis is, naar de kantine te brengen en een onvergetelijke avond te creëren! Denk hierbij aan een potje darten, sjoelen maar ook een bingo wordt georganiseerd! Hapjes worden geregeld en om 2017 staat er voor iedereen een glas champagne klaar ;). Omdat dit feest voor iedereen wordt georganiseerd, wordt het ook aangemoedigd om met de hele familie te komen en vrienden mee te nemen. Oma’s en opa’s, neefjes en nichtjes, iedereen is welkom!

Klik hier om je aan te melden!

Nu vraag je je vast af wat er dan allemaal te doen is op deze avond? Hieronder het programma voor deze top avond.

19:00                    Kantine geopend
21:00-22:00       Bingo voor jong en oud op inschrijfbasis
22:00-23:30       Woonkamergezelligheid met onder andere dartborden!
23:30-00:00       Laatste half uur van 2016 met TV aan
00:00                   2017!! Met (kinder)champagne
00:00-04:00      Feest

KIDS!

Uiteraard wordt ook met jongste leden rekening gehouden: De bestuurskamer wordt omgetoverd tot een filmhoek waar de hele avond films worden gedraaid en de Playstation staat aangesloten. En wat uiteraard niet mag ontbreken is de kinderchampagne in de eerste secondes van 2017 😉

Vuurwerk

VEO zal zelf niet voor vuurwerk zorgen, maar het is toegestaan zelf vuurwerk mee te nemen en dit af te steken op de daarvoor gereserveerde plekken!

Reserveren

Omdat we graag een inschatting willen maken van de inkoop is het erg van belang dat men zich tijdig opgeeft. Gebruik hiervoor het aanmeldformulier! Kaarten in de voorverkoop zijn €5 en €7,50 aan de deur.  Voor kinderen tot en met 12 jaar is de entreeprijs €2,50 zowel in de voorverkoop als aan de deur. Meld je dus nu snel aan en geef bij je aanmelding aan welke namen een kaartje reserveren!

Tot 31 december in het VEO-clubhuis!

feescie-on-2016