Jullie stem voor de Rabo ClubKasCampagne

Ook dit jaar doen we weer mee met deze actie, waarbij iedereen met een Rabo rekening kan stemmen en het door de Rabo beschikbare bedrag wordt verdeeld naar rato.

Dit jaar willen we het geld dat we ontvangen besteden aan materiaal voor de jongsten; de KangoeroeKlub. Iedere zaterdagochtend werken zij zich in het zweet onder (bege)leiding van Margit, Aaron en Richard.

Spelenderwijs leren zij zo korfballen en voor dat spelen kunnen we nog wel wat spullen gebruiken: skippyballen en ander spelmateriaal. En misschien een paar VEO-tenues om het plaatje helemaal af te maken?

Als het goed is heb je al een mail gekregen met daarin een link naar de site waar je kunt stemmen. Geen mail gekregen? Bel dan s.v.p. even met de Rabo klantenservice en vraag hoe je alsnog kunt stemmen op onze kangoeroes. We rekenen op jullie hulp!