Informatie spelregelcursus (Basiscursus B)

ATTENTIE bericht bestemd voor de volgende personen:

Daphne Struik, Marie-Christine Van Dijk, Eline vd Hulst, Isa Lidth de Jeude, Sietske Scheffers, Gaby Sebel , Fleur Verschoor, Bram Habermehl, Kamil Hiralal, Emiel Zoutenbier, Maaike Koops, Femke van Walstijn, Bjorn Bussker, Tom Groeneboer, Kevin de Vries, Eline Kasbergen, Caitlin Kossen, Jennifer van der Weijden, Paul van Dijk, Joël van der Eijkel, Jelle Groeneboer, Thijs Praalder, Allard Bax, Saskia Fortgens, Tim Habermehl, Bo Muermans, Laura Muyres, Philippe Nanusevski, David Nanusevski, Dion ten Brummelaar, Eva van der Nat, Melanie van der Weijden, Sander van Drunick,
Daphne Vrolijk, Eefje Stemerdink en Robin Fuchs!!!!

Bovenstaande personen worden verwacht op het examen Basiscursus B (spelregelcursus) op woensdag 16 oktober, aanvang 20.45 uur, duur maximaal 1 uur.
Met de intentie, dat iedereen zoveel mogelijk normaal kan trainen én het de deelnemers géén extra avond kost, is het examen gepland op woensdag 16 oktober: 20:45 uur na de training van de A1/A2/A3. (Zie ook de mailings die je al eerder hebt ontvangen)
Wil je zorgen op tijd te zijn? Halverwege een examen aansluiten kan storend zijn voor de andere kandidaten en verkort je eigen examentijd.
Mocht het examen toch met de trainingstijd interfereren: bespreek vooraf even met je trainer hoe dit het beste op te lossen is. Het lukt vast om er een mouw aan te passen. Immers: Het is een eenmalige (je slaagt toch gewoon in één keer?!) gebeurtenis in het belang van VEO als vereniging. We hopen en rekenen er op dat de trainers (excuus voor de eventuele overlast!) hier soepel in kunnen / willen zijn.

Op donderdag 10 oktober is er voor bovengenoemde kandidaten vanaf 19.30 uur een theorie voorbereidingsavond (duur 1-2 uur), waarin door Jeroen Breeschoten uitleg wordt gegeven en aan hem vragen gesteld kunnen worden.

Lokatie van dit alles: VEO clubgebouw.

Wij gaan er vanuit dat iedereen die is aangemeld het examen ook daadwerkelijk maakt. VEO heeft hier kosten voor gemaakt en het zou zonde zijn als dat weggegooid geld blijkt te zijn. Binnen de vereniging is afgesproken, dat met ingang van de A-junioren (op 1/10 16 jaar en ouder) ieder spelend lid dit certificaat dient te behalen.
LET OP: Je dient op de examenavond een legitimatie bewijs bij je te hebben!!

Via onderstaande linkjes kan je het spelregelboekje nog eens doorkijken en het examen oefenen.
Tip: Hoe vaker je het proefexamen maakt, hoe beter je bekend wordt met de vragen. Deze komen exact overeen met de vragen uit het officiële examen! Dus vooral vragen op de website oefenen en dan kan het echt niet mis gaan.

Het spelregelboekje vind je op:
www.knkv.nl/knkv-corporate/regelgeving/spelregels/ of www.knkv.nl/userfiles/KNKV_Spelregels_Korfbal_2013.pdf

Oefenexamens vind je op:
www.knkv.nl/knkv-corporate/opleidingen/test-je-spelregelkennis/ of
www.knkv.nl/knkv-corporate/opleidingen/examen/13/
Allemaal veel succes toegewenst!!

BOF.COM(Maarten Hoek, Annemarie Gevers, Jan Scheffers)