Enthousiast ontvangen ledenwerf-actie

Vanuit een initiatief van Ilona en Sandra hebben VEO ouders en kinderen afgelopen zaterdag onze club gepresenteerd aan het winkelend publiek en de bezoekers van de Culturele Markt op de Julianabaan in Voorburg. Vanzelfsprekend in onze spiksplinternieuwe shirts! Onze VEO jeugd heeft veel kinderen aangemoedigd om een keer op onze opgestelde korven te schieten. Dat werd vaak met enthousiasme, interesse en soms zelfs met fanatisme ontvangen! Papa en mama mochten pas doorlopen als de bal door de gele of blauwe korf was geworpen. Er is geflyerd met VEO folders en ouders zijn op de hoogte gebracht van de trainingstijden met de uitnodiging een paar keer gratis mee te komen trainen. Een fantastische actie dus, met hopelijk een paar jonge nieuwe leden als resultaat. Dank jullie wel ouders, welpen, junioren en aspiranten!

culturele markt 29-08-2015