Een zeer geslaagd VEO darttoernooi, met dank aan alle vrijwilligers!

Met 44 teams van twee personen, maar liefst elf banen in de kantine, vuurkorven, de bekende Dinsbach barbecue en gezellige drukte in de kantine, was het VEO darttoernooi van afgelopen vrijdag een groot succes.

Behalve de enorme gezelligheid en een onvergetelijk toernooi, heeft de avond een omzet van maar liefst 1.638,62 euro opgeleverd. Daar kan de club mooie dingen mee doen! Daarom een zeer groot woord van dank namens het bestuur aan Fred en Arnold voor de formidabele organisatie en fraaie aankleding van het clubhuis, George die in de sneeuw voor heerlijke worst en hamburgers zorgde, Ruud voor het bijhouden van de scores op de schermen, Dillen voor de technische ondersteuning, Marro die er vroeg bij was om  hand en spandiensten uit te voeren, en Cuno en alle anderen die de bar hebben bemand(ik heb er onder meer Remco, Dion, Sies en Nicolet zien staan, maar het zijn er ongetwijfeld nog meer geweest). Top! Ook dank aan alle anderen die met de organisatie hebben geholpen maar die ik vergeet te vermelden, het was geweldig.
Ook natuurlijk alle darters bedankt voor jullie deelname en gezelligheid.

Op naar de volgende editie!