Een stenen overdenking

Het einde van 2014 nadert nu snel. Een 2014 dat voor VEO een bewogen jaar is geweest. In een periode waarin wij gewoon zijn om het jaar te overdenken is het goed om ook nog even bij VEO stil te staan. 2014 was immers voor VEO het jaar waarin het nieuwe clubhuis vorm heeft gekregen. Op de tekentafel, maar intussen ook in de harde realiteit zoals aan de foto’s op deze site goed te zien is.

Maar alles overdenkend, is het goed om er ook nog eens bij stil te staan dat we er nog niet zijn met zijn allen. De bouw is begonnen, maar we zijn nog niet helemaal rond met de financiering van alles wat er bij komt kijken. Twee acties zijn met succes afgerond, namelijk de loterij en de certificaten actie. Die laatste actie is onlangs afgerond en heeft geleid tot de begrote 75.000 Euro, bijeen gebracht door een grote groep vrijwilligers, die VEO een warm hart toe dragen.

Nu alleen de stenen nog! Deze actie, waarbij je voor slechts € 50,- een baksteen kunt kopen, heeft al het nodige opgebracht, maar er zijn nog voldoende stenen over. Daarom een oproep aan iedereen om aan deze actie nog een bijdrage te leveren. Bezinnen onder de kerstboom is prima, maar actie is nog beter! Sluit 2014 nu eens af met een echt goed gevoel, namelijk het gevoel dat je krijgt als je VEO een stapje verder hebt geholpen naar een mooi nieuw clubhuis! Als we allemaal een enkele steen kopen, dan komen we al een heel eind in de goede richting.

En kijk in deze kerstperiode ook nog eens verder dan alleen familie en vrienden. Veel bedrijven hebben duurzaam ondernemen in hun vaandel staan. Hoort het steunen van een goed doel als het VEO clubhuis daar ook niet bij? Kijk eens om je heen en vraag een bedrijf in je omgeving om een steen of wat af te nemen. Het is net als met echt metselen: vele handen maken licht werk.

Als ondersteuning hebben we dit bestand gemaakt om een kleine uitleg te geven aan buitenstaanders over deze actie: Download bestand

Hoe werkt het? Je kunt dit helemaal online doen: ga naar  www.veokorfbal.nl/muur en klik op “JA IK KOOP STENEN” en de rest wijst zich vanzelf. Je kunt helemaal veilig betalen via IDEAL.