Contributiefacturen verstuurd

Vandaag zijn de facturen voor de jaarlijkse contributie verstuurd naar alle leden. De contributiebedragen zijn vastgesteld tijdens de ALV van 23 mei jl. en kunt u hier vinden op de website. Als het goed is, heeft ieder lid nu een contributiefactuur per e-mail ontvangen. Als dat niet zo is, stuur dan een berichtje naar het secretariaat (veo.voorburg@knkv.net), dan maken we het alsnog in orde.

We vragen hierbij speciale aandacht aan de ouders van de oudere jeugdleden. De factuur wordt namelijk verstuurd aan het e-mailadres waarmee uw zoon of dochter in Sportlink geregistreerd is. Dat kan betekenen dat de factuur niet naar de ouders wordt gestuurd, maar naar het jeugdlid. Wilt u bij hen informeren of zij de factuur hebben ontvangen?

Het is mogelijk om de factuur niet in één keer te betalen, maar in vier termijnen (vóór 1 september, 1 november, 1 januari en 1 maart). Leden die van deze mogelijkheid gebruik willen maken, kunnen een verzoek indienen bij het secretariaat (veo.voorburg@knkv.net). Ook de leden in het bezit van een ooievaarspas kunnen zich melden bij het secretariaat, om in aanmerking te komen voor een aangepast bedrag.

We zijn ieder jaar veel tijd kwijt aan het innen van de contributie. Tijd en energie die we als bestuur liever aan andere zaken willen besteden. Daarom het verzoek om de betaling van de contributie binnen de termijn van dertig dagen uit te voeren, of het secretariaat tijdig te informeren over de wens om gespreid te betalen of de ooiervaarspas te benutten.

Alvast bedankt!