Wandel Avondvierdaagse Voorburg 29 mei t/m 1 juni 2017

Vanaf maandag 29 mei tot en met donderdag 1 juni kan er weer door iedereen in Voorburg gewandeld worden. Wilt u op een leuke en ontspannende manier bewegen? Lees dan snel verder en geef uzelf en familie, vrienden en kennissen op voor dit gezellige wandelfestijn!

Op maandag 29 mei gaat de Avondvierdaagse Voorburg feestelijk van start met een warming-up van McDonald’s en op de slotavond hopen we de wandelaars feestelijk en muzikaal te verwelkomen met de fanfare Forum Hadriani. Wij hopen dat zij net als in de voorgaande jaren weer aanwezig zullen zijn.

Start en finish
De start en finish zijn dit jaar voor de 41ste keer bij Chr. Korfbal Vereniging V.E.O. vanuit het clubhuis op  het Sportpark Westvliet aan de Groene Zoom 4B, achter voetbalvereniging Wilhelmus. U kunt iedere avond een mooie route lopen door Voorburg van 5 kilometer. Gekwalificeerde verkeersregelaars zorgen voor de veiligheid van wandelaars bij het oversteken.

Starttijd is elke avond om 18.30 uur. De wandelaars worden uiterlijk om 21.00 uur terug verwacht (dan sluit de stempelpost in ons clubhuis). De kosten zijn bij voorinschrijving (t/m zaterdag 27 mei) € 4,50 en bij inschrijving op de eerste startavond € 5,00.

Inschrijven
U kunt zich inschrijven via email: avondvierdaagsevoorburg@gmail.com met vermelding van uw naam, adres, geboortedatum, en voor de hoeveelste keer wordt meegelopen, zodat daar een passende medaille voor is. Als u meerdere personen tegelijkertijd aanmeldt, graag ook van hen deze gegevens vermelden.