Beslissingswedstrijd VEO 1 – Sporting Trigon 1

Zaterdag gaan we ervoor! Blijft VEO 1 in de overgangsklasse? Het zou een enorme prestatie zijn van onze helden! Voor zover ik weet is het al weer jaren geleden dat ons eerste wist te handhaven op dit niveau en gezien de start op het veld had helemaal niemand verwacht dat het dit seizoen wel zou gaan lukken! De 2e seizoenshelft (en het laatste deel in de zaal) was indrukwekkend te noemen en nu kan de ploeg van Maarten zich aanstaande zaterdag belonen!

Uiteraard zijn de BLUE TIGERS er ook nu weer bij! Een wedstrijd als deze wil niemand missen natuurlijk! Wouter Sies zal op woensdagmiddag fakkels bestellen voor een sfeeractie. Wil je er ook 1, laat hem dit dan zsm weten (kosten 5 euro per fakkel)!
Voor alle supporters die niet op eigen gelegenheid willen reizen en met de fanatieke supporters richting Zoetermeer willen tijgeren hieronder wat info:

13:00 uur VEO kantine open

13:00 – 14:15 Smeren van de kelen, liederen oefenen en wellicht onze helden uitzwaaien

14:15 met een blauwe fiets colonne richting RR station Leidschendam-Voorburg

14:34 vertrek met RR 3 richting station Deltsewallen

15:00 aankomst Zoetermeer, Meervogels veld en kantine overnemen!

15:30 start wedstrijd

Bij een overwinning zal onze eigen kantine uiteraard geopend zijn om het te vieren.