Bedankt!

Het kan jullie niet ontgaan zijn dat we afgelopen weekend op VEO iets geweldigs hebben mogen meemaken. De recordpoging om de langste korfbalwedstrijd ooit te spelen, is gelukt!

Vierentwintig fitte mannen en vrouwen van VEO (en een paar van andere verenigingen) hebben het voor elkaar gekregen om gedurende 32 uur het spel gaande te houden. Een formidabele prestatie, waar wij vanuit het bestuur graag nog even de aandacht voor vragen.

Maar waar we als bestuur minstens zo trots op zijn, is de inzet van zoveel andere leden om te zorgen dat het evenement kon slagen. Eerder dit jaar plaatsten wij twee filmpjes op de website over wat het betekent om een vereniging te zijn. Afgelopen weekend was een prachtig voorbeeld wat je als vereniging voor elkaar kunt krijgen als je er met z’n allen de schouders onder zet. Daar zijn wij als bestuur echt heel trots op!!

Het organiserend comité is vanaf februari bezig geweest om de voorbereidingen te treffen en iedereen te activeren. In het weekend kwam daar nog eens een veelvoud aan mensen bij om alles op rolletjes te laten lopen. Denk aan het bereiden van de maaltijden voor spelers en bezoekers, de barbezetting, de scheidsrechters, verzorgers, coaches en waarnemers, de mensen van de techniek en de werving van sponsoren. En laten we ook de activiteiten niet vergeten die parallel aan de wedstrijd waren georganiseerd, met als doel om mensen te trekken: pubquiz, jeugdactiviteiten, work out/warming up en schutterstoernooi.

VEO bruiste dit weekend en we genieten er nog steeds van na!

Het hele evenement heeft een prachtige omzet opgeleverd. VEO kan dit goed gebruiken! We willen iedereen bedanken die daaraan zijn steentje, groot of klein, heeft bijgedragen. Vooraf kondigden we al aan dat we uit de baromzet van het weekend een donatie zouden doen aan het kindertehuis Vliet en Burgh. Binnenkort zullen we hen een bedrag van € 250 overhandigen.

Namens het bestuur,

Rosemarie Wijnands