Afrekening arbitrage positief en hulp gevraagd….

Goed nieuws: In de eindbalans van de Bond blijkt -net als de zaal afrekening- onze overall balans betreffende het veldseizoen 2016-2017 positief uit te pakken.

Waar onze scheidsrechters en beoordelaars nét het door de Bond opgelegde quotum niet haalden (-4 wedstrijden) moest VEO thuis 10 (niet door de bond ingevulde) wedstrijden zelf van arbiters voorzien. Dit bij elkaar opgeteld levert (+ 6 wedstrijden dus) een financiële meevaller op van ca. 150 euro.

Alle lof voor ons arbitrageteam en beoordelaars, die zich het vuur uit de sloffen hebben gelopen om zo dicht mogelijk bij het verplichte quotum te komen 🙂

Voor het volgend seizoen zoekt VEO aanvulling van haar scheidsrechterskorps en beoordelaars. Als je een diploma hebt kun je al geweldig helpen door af en toe een wedstrijdje buiten de deur te fluiten. Wil je een opleiding volgen kan dat uiteraard op kosten van VEO. Wil je meer weten? Patrick Fuchs is altijd bereid vragen te beantwoorden, zie ook onderstaande link:

Een mooie zomer allemaal!!!