40e Avondvierdaagse van Voorburg

40ste Avondvierdaagse van Voorburg

De Avondvierdaagse Voorburg vindt plaats van maandag 6 juni t/m donderdag 9 juni 2016 . Wij zijn op zoek naar vrijwilligers tijdens dit evenement.

Vele handen maken licht werk. De taken bestaan uit o.a.: het regelen van het oversteken, stempelen van kaartjes, kaartjes knippen op de route, parkeerregelaar en zo zijn er nog veel meer taken die gedaan kunnen worden. Dus geef je op als vrijwilliger zodat we er met elkaar een leuk evenement van kunnen maken.

Je kunt je opgeven door een mail te sturen naar: avondvierdaagsevoorburg@gmail.com

Vrijwillige Verkeersregelaars: De wet en regelgeving wordt aan alle kanten aangescherpt en zo ook die van een vrijwillige verkeersregelaar. Wij willen dan ook vragen of jullie dit jaar (wederom) een of meerdere dagen zouden kunnen helpen. Met sommige van jullie hebben we al gesproken over het feit dat er een e-learning programma moet worden gevolgd om als verkeersregelaar te mogen helpen. Wij willen jullie dan ook verzoeken je op de volgende website te registreren: https://www.verkeersregelaarsexamen.nl code voor e-learning: DEELNAvonLeidERLKHMYQVD
De e-learning is niet alleen toegankelijk op een computer of laptop, maar tegenwoordig ook op een tablet of smartphone. Verder is de e-learning dit jaar opgebouwd uit losse modules per onderwerp. Hierdoor kan je gedurende de instructie altijd teruggrijpen naar de theorie en zelf de tijd en volgorde bepalen voor het doorlopen van de instructie. Er is geen eindtoets meer en na elke module krijg je een aantal vragen. Het invullen van de e-learning duurt ongeveer 20 minuten en is niet alleen in het belang van VEO maar zeker ook voor jullie eigen veiligheid. Jullie helpen niet alleen de Avondvierdaagse commissie, maar ook VEO die met een groot en veilig evenement zichzelf goed op de kaart kan zetten en de opbrengst weer kan investeren in onze mooie club.
Laten jullie ook nog even weten op welke dag(en) jullie kunnen helpen?

Alvast heel erg bedankt namens de commissie Avond4daagse